În curând: Dacă te alături programului nostru de revânzare, vei obține cel mai bun preț.

Termeni legali și garanții

Satisfacție garantată sau banii înapoi

Puteți încerca, în siguranță serviciile noastre până la 30 de zile, cu posibilitatea de a obține cu ușurință banii înapoi, dacă nu sunteți mulțumit, fără alte întrebări.

Aplicabil tuturor clienților Pidgin Host
Prin contractarea serviciilor Pidgin Host, sau prin utilizarea oricărui alt mijloc de abonare, inclusiv abonarea prin intermediul unui terț, unui reprezentant de vânzări sau partener de comercializare, beneficiați de prezenta garanție de disponibilitate a rețelei și a energiei electrice dacă sunteți facturat direct de către Pidgin Host.
Cine poate beneficia de garanție?
Următoarea garanție este aplicabilă serviciilor reînnoibile oferite de Pidgin Host cu excepția celor enumerate în clauza de excepții. Toți clienții de servicii regenerabile ale căror conturi sunt în ordine, care nu au soldul neachitat, sunt eligibili pentru prezenta garanție.
Termeni de garanție
Aplicabil clienților care se confruntă cu probleme cu:
  • Înlocuire hardware
  • Stabilitatea rețelei
  • Alimentarea cu energie electrică
  • Timp rezoluție pentru tichete suport critice

Dacă observați oricare dintre problemele enumerate mai sus și doriți să anulați abonamentul, vă rugăm să ne anunțați în termen de 30 de zile de la activarea contului dvs. prin deschiderea unui tichet suport din contul dvs. la www.pidginhost.com/admin sau contactându-ne direct prin email: support@pidginhost.com sau telefon: +40 21 433 05 52. În acest termen și fără cerințe suplimentare sau explicații, Pidgin Host vă va rambursa complet taxele lunare plătite sau preplatite.

Excepții
Prezenta garanție nu se aplică pachetelor de administrare, numelor de domenii, facturării traficului de Internet, lucrul facturat pe oră, taxelor de instalare și Suportului Premium.
Proceduri de solicitare garanție
În scopul de a rezilia contul și obtine garanția de satisfacție, proprietarul contului trebuie să trimită cererea prin email sau tichet suport în termen de 30 de zile de la activarea contului său.
Contract de Garanție
Garanția este valabilă în mod automat pentru toti abonații Pidgin Host. Pidgin Host își rezervă dreptul de a modifica prezenta garanția în orice moment, fără notificare. Modificările vor fi afișate pe această pagină. Daca doriti o confirmare scrisă a acestei garantii, vă rugăm să trimiteți această pagina prin email la adresa office@pidginhost.com și vă vom trimite înapoi varianta semnată și aprobată.
Aplicabil tuturor clienților Pidgin Host
Prin contractarea serviciilor Pidgin Host, sau prin utilizarea oricărui alt mijloc de abonare, inclusiv abonarea prin intermediul unui terț, unui reprezentant de vanzari sau partener de comercializare, beneficiați de prezenta garanție de disponibilitate a rețelei și a energiei electrice dacă sunteti facturat direct de către Pidgin Host.
Cine poate beneficia de garanție?
Următoarea garanție este aplicabilă serviciilor reînnoibile oferite de Pidgin Host care includ o conexiune de rețea și trafic de Internet. Toți clienții de servicii reînnobile ale căror conturi sunt în ordine, care nu au soldul neachitat, sunt eligibili pentru prezenta garanție.
Termeni de garanție
100% Disponibilitate Rețea
Pidgin Host garanteaza 100% disponibilitate a rețelei pentru toți abonații la o soluție care include o conexiune de rețea. Pe durata unei luni nu vor exista indisponibilități ale rețelei. În cazul în care vor exista indisponibilități, Pidgin Host va compensa clienții săi cu un credit echivalent cu o zi pentru primele 15 minute de indisponibilitate și o zi de credit pentru fiecare dintre următoarele ore de indisponibilitate. Valoarea maximă până la care creditul poate fi solicitat este suma lunară plătită pentru serviciu. Indisponibilitatea este definită de comenzi PING fără răspuns trimise la adresa IP a serverului de găzduire al website-ul dvs. Această indisponibilitate trebuie să fie cauzată direct de probleme în conexiunea care leagă Pidgin Host la Internet și trebuie să fie verificabilă din mai multe gazde de internet externe.
100% Disponibilitate Energie Electrica
Pidgin Host garantează alimentarea cu energie electrică a centrului său de calcul 100% pentru toți clienții abonați la unul din serviciile de servere dedicate sau colocare. Pe durata unei luni nu vor exista întreruperi ale alimentării cu energie electrică. În cazul în care vor exista intreruperi, Pidgin Host va compensa clienții săi cu un credit echivalent cu o zi pentru primele 15 minute de indisponibilitate și o zi de credit pentru fiecare dintre următoarele ore de indisponibilitate. Valoarea maximă până la care creditul poate fi solicitat este suma lunară plătită pentru serviciu. Aceasta indisponibilitate trebuie cauzată de probleme direct legate de alimentarea cu energie electrică a centrului de calcul sau a server-ului dvs.
Excepții
100% Disponibilitate Rețea
Garanția este limitată la indisponibilitatea infrastructurii operate de Pidgin Host și a echipamentului deținut de Pidgin Host sau de către unul dintre furnizorii direcți. Garanția nu este în nici un caz aplicabilă problemelor de infrastructură externe care ar putea provoca perturbări locale pentru unii furnizori de servicii de internet. Garanția nu este în nici un caz aplicabilă, fara a se limita, indisponibilităților cauzate de defecțiuni de echipamente sau programare, indisponibilităților cauzate de aplicarea politicii de utilizare acceptabilă, pentru o încetinire a vitezei de trafic, la activitățile de întretinere planificate sau la orice eveniment care nu este sub controlul direct al Pidgin Host. Orice cerere de credit cu privire la o problema alta decât disponibilitate rețelei va fi analizată și tratată în mod individual ca o cerere independentă care nu face obiectul garanției de disponibilitate de rețea.
100% Disponibilitate Energie Electrică
Garanția este limitată la indisponibilitatea energiei electrice din cauza echipamentului deținut în mod direct și operat de către Pidgin Host sau de către unul dintre furnizorii săi direcți. Orice cerere de credit cu privire la alte probleme decăt cele legate de alimentarea cu energie electrică va fi analizată și tratată în mod individual ca o cerere independenta care nu face obiectul garanției privind alimentarea cu energie electrică.
Proceduri de solicitare garanție
Garanția este limitată la rețeaua de internet și la alimentarea cu energie electrică. Toate reclamațiile referitoare la această garanție trebuie să se facă prin tichete suport. Toate cererile trebuie să fie făcute în termen de șapte (7) zile de la sfârșitul lunii în cauză. Reclamațiile trebuie să includă timpul la care a inceput indisponibilitatea, momentul în care serviciile au fost reluate si cel puțin 3 comenzi "traceroute" efectuate în timpul indisponibilității. Cererea va fi procesată în limita a 10 până la 15 de zile de la primirea acesteia.
Contract de Garanție
Garanția este valabilă în mod automat pentru toti abonații Pidgin Host. Pidgin Host își rezervă dreptul de a modifica prezenta garanție în orice moment, fără notificare. Modificările vor fi afișate pe această pagină.
Aplicabil tuturor clienților Pidgin Host
Prin contractarea serviciilor Pidgin Host, sau prin utilizarea oricărui alt mijloc de abonare, inclusiv abonarea prin intermediul unui terț, unui reprezentant de vânzări sau partener de comercializare, beneficiați de prezenta garanție de înlocuire a echipamentelor dacă sunteti facturat direct de către Pidgin Host. Cum anumite restricții sunt aplicabile, vă rugăm să citiți descrierea detaliată.
Cine poate beneficia de garanție?
Următoarea garanție este aplicabilă serviciilor reînnoibile oferite de Pidgin Host și include închirierea echipamentelor de calcul, care pot fi găsite în secțiunea de servere dedicate de pe site-ul web Pidgin Host.
Termeni de garanție
Pidgin Host garantează clienților serviciului de servere dedicate că echipamentul defect va fi înlocuit în termen de 6 ore de la semnalarea problemei prin telefon sau tichet, indiferent de ora din zi. În caz de indisponibilitate a echipamentelor necesare inlocuirii, un server temporar cu specificații similare (dacă este disponibil) va fi oferit clientului. În cazul în care înlocuirea echipamentului nu a fost finalizataăîn termen de 4 ore și un server temporar nu a fost pus la dispoziție în cadrul aceleiași întârzieri, Pidgin Host va compensa clienții săi cu un echivalent de credit pentru o zi pentru primele 15 minute de indisponibilitate după primele 6 ore și o zi de credit pentru fiecare dintre următoarele ore. Creditul poate fi solicitat până in cuantumul sumei lunare plătit pentru serviciu.
Excepții
Garanția este limitată la echipamentele deținute de Pidgin Host și închiriate de către client. Garanția prevede înlocuirea echipamentelor defecte și reinstalarea de bază a sistemului de operare (dacă este necesar). După redarea în uz, serverul va fi identic cum a fost atunci când a fost livrat inițial. Această garanție nu include backup de date, nici de restaurare de date. Garanția se aplică numai defecțiunii critice de echipament care afectează disponibilitatea serverului.
Proceduri de solicitare garanție
Toate cererile privind prezenta garanție trebuie să se facă cu ajutorul sistemului de suport de ticketing. Toate cererile trebuie să fie făcute în termen de șapte (7) zile de la sfârșitul lunii în cauză. Solicitarile trebuie să includă data la care a început indisponibilitatea, momentul întoarcerii la normal, numele clientului, numele de domeniu principal al clientului și numărul de cont al clientului. Cererea va fi procesată în limita a 10 până la 15 zile de la primirea acesteia.
Contract de Garanție
Garanția este valabilă în mod automat pentru toti abonații Pidgin Host. Pidgin Host își rezervă dreptul de a modifica prezenta garanție în orice moment, fără notificare. Modificările vor fi afișate pe această pagină.
  1. Termeni
    1. Următorii termeni și condiții se aplică tuturor relațiilor de afaceri dintre client și Pidgin Host, denumit in continuare ca "noi". Legea care reglementează este ceea care era valabila la momentul în care contractul a fost pus în aplicare.
    2. Dezacordul, termeni si conditii suplimentare impuse de către client, chiar daca recunoscute, nu fac obiectul contractului decât dacă au fost acceptate în mod expres de către noi.
    3. Diferitele domenii top-level (sufixe .domain) sunt administrate de o multitudine de organizații diferite, cea mai mare parte la nivel național. Fiecare dintre aceste organizații au termeni si condiții proprii de alocare domenii, de înregistrare și administrare a domeniilor top-level, a domeniile sub-level, precum și proceduri proprii privind disputele legate de domenii.
  2. Încheierea contractului
    1. Ofertele noastre se pot schimba. Ne rezervăm dreptul de a face modificări tehnice și de cadru în limite rezonabile.
    2. La comandă, clientul se obligă la oferta prezentată. Vom confirma imediat primirea comenzii clientului. Confirmarea primirii comenzii nu ne obligă contractual. Confirmarea și acceptarea contractului pot fi incluse împreună.
    3. Avem dreptul să acceptam oferta de contract (comandă), în termen de 5 zile lucrătoare de la primire. Avem, de asemenea, dreptul de a respinge comanda după examinarea fiabilității clientului.
  3. Domeniul de aplicare al serviciilor
    1. În ceea ce privește subiectul relației contractuale în cauză cu privire la înregistrarea numelor de domenii, noi efectuăm numai procurarea domeniul dorit. Clientul se poate aștepta la alocarea efectivă a numelui de domeniu, doar dacă acest lucru este confirmat de către noi. Noi nu avem nici o influență asupra alocării numelui de domeniu. Prin urmare, o răspundere și garanție pentru alocarea efectivă a numelor de domenii comandate este exclusă.
    2. Va garantăm o medie anuală de 99% disponibilitate de rețea pentru infrastructura centrului nostru de calcul. În cazul în care securitatea rețelei de alimentare cu energie sau menținerea integrității rețelei este în pericol, putem restricționa temporar accesul la servicii după cum este necesar.
    3. Serviciile oferite sunt cele valabile la data comenzii, pe baza informațiilor oferite, formularul de comandă și ofertele speciale lunare aplicabile.
    4. În cazul în care clientul dorește să fie înregistrat cu motoarele de căutare (motoarele de căutare on-line de conținut de pe Internet), noi suntem responsabili numai pentru mediere. Operatorii de motoare de căutare sunt singurii responsabili pentru data și ora admiterii la motorul de căutare.
  4. Integritatea datelor
    1. În cazul în care datele sunt transmise la noi, clientul este obligat sa efectueze o copie de rezervă a datelor sale în mod regulat. Se va face o copie de rezervă a serverului în mod regulat de catre noi atunci când acest lucru este parte a ofertei. În cazul pierderii de date, clientul trebuie să transfere bazele lor de date respective inapoi la noi gratuit.
    2. Clientul este obligat să efectueze o copie de rezervă completă a datelor înainte de face orice modificări.
    3. Clientul va primi un ID de utilizator și parolă din motive de securitate. Acest lucru trebuie să rămână confidențial. Clientul va fi tras la răspundere pentru orice infracțiune rezultată din utilizarea neautorizată a parolei. În cazul în care clientul devine conștient de faptul că terțe părți neautorizate îi cunosc parola, trebuie să ne informeze fără întârziere. În cazul în care clientul este în culpă pentru abuzul parolei de catre terțe părți, clientul va fi responsabil pentru toate taxele de utilizator și daune. În cazurile suspecte, clientul are posibilitatea de a solicita o nouă parolă, pe care apoi o vom trimite acestuia.
  5. Conținutul Publicat
    1. Este responsabilitatea clientului de a identifica conținutul Internet ca proprietate personală sau ca un conținut proprietate a unei terțe parti. Numele și adresa completă a clientului trebuie să fie prezent. Obligații suplimentare pot rezulta din prevederile legislatiei privind telecomunicațiile și teleserviciile. Clientul este obligat să examineze aceste prevederi și să se conformeze acestora.
    2. Clientul se obligă să nu publice conținut care ar putea încălca drepturile terților sau care incalcă legea în orice manieră. Plasarea materialelor erotice, pornografice, extremiste sau a materialelor care nu sunt considerate de bun gust nu este permisă. Avem dreptul de a bloca accesul la contul oricărui client care încalcă aceastea. Același lucru se aplică în cazul în care clientul publică conținut care este capabil să duca la încălcarea drepturilor indivizilor sau grupurilor de persoane, sau care insultă sau denigrează acești oameni. Acest lucru se aplică chiar și fără primirea unei petiții legale. Noi nu suntem obligați să revizuim conținutul publicat de către clienții noștri.
    3. Trimiterea de email de spam este interzisă. Aceasta include, în special, trimiterea de publicitate ilegală, nesolicitată de către terți. În ceea ce privește trimiterea de emailuri, este interzisă furnizarea de informații false privind expeditorul sau ascunderea identității expeditorului prin alte mijloace. Avem dreptul de a bloca accesul în cazul în care aceste prevederi nu sunt respectate.
    4. Trimiterea campaniilor de email pentru buletine informative este interzisă și va duce la întreruperea serviciului.
  6. Răspundere
    1. Pentru daune directe, daune secundare sau profituri pierdute din cauza unor probleme tehnice și tulburări în Internet, care nu sunt în sfera noastră de influență, nu ne asumam nici o responsabilitate.
    2. În ceea ce privește antreprenorii, nu suntem răspunzători pentru neglijența minoră a obligațiilor contractuale a acestora. Acest lucru nu se aplică în toate cazurile de vătămare corporală și este în conformitate cu legea răspunderii produsului. Pentru pierderi indirecte și pierderi de profit, suntem răspunzători numai în cazuri de neglijență intenționată sau gravă. În acest caz, noi suntem răspunzători numai pentru prejudiciul previzibil tipic contractual, in maxim de 100% din taxa anuala.
    3. În cazul în care conținutul web al clientului încalcă punctul 6 din obligații, în special încălcarea interdicțiilor juridice sau de moralitate, ei vor fi de natură să ne despăgubească pentru toate pagubele rezultate direct și indirect, inclusiv pagube materiale. În plus, clientul este de acord să ne elibereze de toate pretențiile unor terți, indiferent de gen, care pot rezulta din conținutul ilegal de pe Internet. Obligația de scutire include si despăgubirea pentru toate cheltuielile de judecată de apărare (de exemplu, instanța de judecată și onorariile avocaților).
  7. Termeni de plată
    1. Prețurile actuale valabile sunt accesibile în orice moment la http://www.pidginhost.com.
    2. În funcție de acordul contractual, un cont lunar, trimestrial sau anual va fi emis. Plățile lunare sunt efectuate exclusiv prin emiterea unei autorizații de debit. Toate celelalte plăți se efectuează prin emiterea unei facturi. Plata trebuie efectuată imediat după primirea facturii.
    3. Avem dreptul de a deduce, fără avertisment, dobânzi de întârziere pentru toate plățile restante cum este indicat pe facturi. În cazul în care clientul este utilizator final de consum, valoarea de dobândă percepută va fi de 5 puncte procentuale peste rata de bază. În cazul în care clientul este un antreprenor, dobânda percepută va fi de 8 puncte procentuale peste rata de bază.
    4. Suntem, de asemenea indreptățiți, în cazul plăților implicite, să blocăm prezența pe internet a clientului și să blocăm toate celelalte funcții.
    5. Facturile sunt trimise prin email ca atașamente, cu semnătură calificată la cerere . Pentru a primi facturi prin poșta obișnuită avem dreptul de a percepe o taxă de serviciu rezonabilă. Pentru modificările retroactive ale facturilor, care vin nu din cauza noastră, avem dreptul de a percepe o taxă de serviciu rezonabilă.
  8. Durata contractului / Anularea / Locul de execuție
    1. În cazul în care nu se convine altfel prin contract, contractele sunt în vigoare pentru o perioadă nedeterminată de timp.
    2. Contractul este revocabil, fără a da motive de către ambele părți la orice moment pe parcursul unei perioade de 30 de zile până la sfârșitul lunii, dar cel mai devreme la expirarea perioadei minime a contractului stipulată în contract. O anulare se poate face numai în scris, printr-o scrisoare sau prin zona securizată a administrării on-line.
    3. De asemenea suntem îndreptățiți să reziliăm relația contractuală din motive bine întemeiate fără notificare. Un motiv important pentru terminare ar fi în cazul în care două luni consecutive clientul nu a plătit o parte substanțială a compensației datorate. Un alt motiv important, printre altele, poate fi, de asemenea, că clientul contravine sau ignoră avertismentele despre o încălcare a cerințelor de la punctul 6. Un alt motiv important, care poate duce la blocarea sau la terminarea fără notificare, poate fi faptul că clientul utilizează conținut, care afectează performanțele sau siguranța serverului.
    4. În cazul în care clientul dorește să transfere drepturile sale contractuale unei alte persoane, aceasta necesită acordul nostru. Descentralizare drepturilor contractuale se poate face numai în scris, prin scrisoare, fax sau prin zona securizată administrațiilor on-line, cu condiția ca această opțiune să fie disponibilă. Când descentralizarea se realizează prin scrisoare sau e-mail, partenerii contractuali anterior și noi trebuie să furnizeze fiecare o semnătură.
  9. Termeni de anulare
    1. Dreptul de retragere

      Puteți revoca declarația dumneavoastră contractuală, fără a preciza motivele, în format scris (de exemplu, prin scrisoare sau email) în termen de 2 săptămâni. Perioada începe de la primirea acestei instrucțiuni în format scris. Asigurarea perioadei de revocare depinde de trimiterea în timp a revocării. Revocarea trebuie adresată pe email către Pidgin Host la support@pidginhost.com

    2. Consecințele retragerii

      În cazul unei revocări valabile a acestui acord, fiecare parte trebuie să întoarcă celeilalte părți beneficiile primite. Dreptul dumneavoastră de retragere expiră prematur, în cazul în care contractul este complet îndeplinit de ambele părți la cererea dvs. specifică, înainte de a fi pus în practică dreptul dumneavoastră de retragere. Obligațiile privind restituirile trebuie să fie îndeplinite în termen de 30 de zile. Perioada începe pentru dumneavoastră odată cu trimiterea cererii de revocare de către dumneavoastră, pentru noi, la primirea acestora.

  10. Întrebări și Reclamații

    Întrebările și reclamațiile trebuie adresate către Pidgin Host la adresa support@pidginhost.com

  1. Protecția informatiilor este in conformitate cu legislația în vigoare
  2. Datele personale ale clienților vor fi stocate și folosite pentru crearea și modificarea relațiilor contractuale. Fiecare client este obligat să mențină relevante aceste date în zona de administrare aferentă acestuia.
  3. Adresa de email a clientului nu va fi folosita decât pentru informarea privind comenzile și facturile acestuia, iar în masura în care clientul nu este împotrivă, pentru newsletter-ul nostru și pentru alte comunicări care reflectă grija față de client.
  4. Nu furnizam informațiile personale ale clienților noștri către nici o terță parte, cu excepția celor strict necesare partenerilor noștri în vederea determinării remunerației lor în relația cu clientul.
  5. Clientul are toate drepturile asupra informațiilor și are dreptul de a modifica, suspenda sau șterge informașiile sale salvate. Daca ștergerea este în contradicție cu obligațiile legale sau contractuale de a salva informația, sau cu alte prevederi legale, informația va fi făcută inaccesibilă.

La Pidgin Host, performanța este crucială, de aceea vei găsi SSD sau NVMe ca opțiune implicită în toate planurile noastre de găzduire, cloud și servere dedicate.

Suport
Pe care
Te Poți
Baza:
Suntem Aici
24/7

Mii
de serviți,
Satisfacție
Garantată

Nume de domeniu .com gratuit pentru fiecare server dedicat achiziționat.

Centru de date

logo

Securitate și supraveghere
Infrastructură de rețea
UPS și generator de energie
Controlul temperaturii și umidificării
Sisteme și detectoare de suprimare a incendiilor